Trendy Dergisine Resim Göndermek


Merhaba Arkadaslar
Bu Soru Bana Sürekli Geliyor Trendy’e Resim Nasıl Gönderirim buyrun Çözümü Aşağıda..

Öncelikle Mail Adresimize giriyoruz Yani
http://www.hotmail.com dan Oturuom Acıyoruz Oradan Yeni Mail göndermek İçin Yeni Seceneği Var. Tıklayın Ve Oraya Kime Kısmına bu Maili Yazın
trendy@hurriyet.com.tr

Nasıl Yapacagınıza Dair İşte Resim Arkadaslar Gerisi Siz Kalmıs

Trendy Dergisi Her Hafta Çarşamba Günü Gazete Bayileri Ve Gazete Saten Her Yerde.

1.163 responses to “Trendy Dergisine Resim Göndermek

  1. Merhaba Trendy; Ben Muştan Cennet Sude Arkadaşım Şevval Ve Ben Büyük T-RAP Hastasıyız Lütfen Taladro ve Sagopa Kajmerin Posterini Yayınlarmısınız? Şimdiden Teşekkürler Ayrıca Taylor Swift İle Fotoğrafımı Birleştirirmisiniz? :)

  2. slm trendy ben malatyadan gizem buse çok büyük ross lynch fanıyım rica etsem resimlerimizi birleştirirmisinz

  3. Merhaba TRENDY;Ben Bolu’dan Buse. Çok büyük bir Murat Boz fanıyım. 603.sayıda Murat Boz’un büyük boy posterini yayınlarsanız çok mutlu olurum. Teşekkürler…

  4. Merhaba Trendy; Ben ben kore fanıyım ve derginizde büyük boy EXO posteri yayımlarsanız bütün korecanları mutlu edersiniz.Şimdiden teşekkürler.

  5. selam trendy ben şebinkarahisardan osman koç sizden galatasaray ın büyük posterini yayımlarsanız sevinirim

  6. selam trendyben şebinkarahisardan ebrar koç sizden arka sokakların büyük posterini yayımlarsanız sevinirim

  7. selam trendy ben şebinkarahisardan semanur koç sizden trabzonspor oyuncuları nın büyük posterini istiyorum…

  8. Merhaba Trendy. Ben Elazığ ‘dan Melisa. Derginizi takip ediyorum. Büyük bir Ekin Koç ve Demet Özdemir Fanıyım. Onlarla aynı karede olmak bana mutluluk verir. Şimdiden teşekkür ederim. :) :)

  9. selam trendy çok büyük bir martina stoessel ve roos lynch hayranıyım. onlarla fotarafımı birleştirir seniz çok mutlu olurum.

  10. slm trendy ben çook büyük ekin koç ve demet özdemir hayranıyım lütfen derginizde büyük posterlerini yayımlarsanız çok sevinirim çokk teşekkürler…

  11. selam trendy:ben ANKARA dan aleyna nur.derginizde KEREM BÜRSİN”in başka bir posterini daha yayımlarsanız çook sewinirim.KEREM”imi çook seviyorum :)

  12. Slm trendy ben çisem buradan arkadaşlarım azra yaren güven sude güvene ve buseye selem bu sayıda miley cyrus ve arkadaşım buse için muslera posteri yayınlarmısınız?

  13. slm trendy ben derginizin her sayısını çok büyük bir zevkle takip ediyorum.lütfen bu isteğimi kırmayıp derginizde ekin koç ve demet özdemirin fotoğrafını paylaşırsanız çok sevinirim çünkü onların çok büyük fanıyım sizleri çook seviyorumm…

  14. MERHABA TRENDY:ben istanbuldan rabia demirkaya benim fooğrafımı eda ece ile birleştirirseniz çok sevinirim.

  15. merhaba ben yasemin büyük bir medcezir hayranıyım serenay sarıkaya ve çağatay ulusoun çok ama çok hayranıyım rica etsem posterini en yakın zamanda çıkarırmısınız

  16. Selam Trendy ben sizin dersiniz beğenerek alıyorum sizden bir tarafıma kerem bursin diğer tarafıma da ekin koçun resmini birleştirirseniz çok mutlu olurum.

  17. selam trendy : ben aysude büyük bir EKİN KOÇ hayranıyım fotoğrafımı ekin koç la birleştirirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim

  18. selam trendy:ben selvi beni harry stayleyle aynı koyarsanız çok sevinirim dünyanın en sevinen kızı olurum lütfennnnnnnnnnnnnnn

  19. slm trendy ben ve arkadasım aysu çok büyük bir aytil hayranıyız aytil posteri yayımlarsanız çok seviniriz

  20. benim adım berra ben güneşi beklerken medcezir ve pisyedili fotolrını yayımlarsanız sevinirim büyük hayranıyım güneşi beklerken de zeynep ve kerem medcezirde eylül yaman mert ve mira pis yedilide de melis eda melih ümit kantarcılar büyük boy posterlerini yayımlarsanız sevinirim

  21. Merhaba Trendy ; Ben Sudenur Büyük Kore Fanıyım . Nu’est Grubu Birde Big Bang Grubunu Yayımlarsanız Çok Mutlu Olurum . En İyi Korecan Arkadaşlarım Şevval , Nunim , Nursemam Ve Biricik Korecan Kuzenim Zeynep ‘ e Selamlar :D

  22. selam trendy… ben sivastan öznur koyu bir kore hayranıyım choi minho , leeminho kim hyun jong ve kuzenlerim için taemin ve jong hyun posterini veirseniz çok mutlu olurum teşekkür ederim :D

    • Bende :Choi Min Ho yu çok seviyorum adı ezgi 3 yıldı kore fanıyım ve lütfen onun posterini yeni sayıda yayınla trendy

  23. selam trendy ben cansu.Etkin KOÇ hayranıyım onun posterini yayımlarsanız çok sevinirim şimdiden teşşekkürler gülçin’e selam

  24. selam trrendy ben ankaradan Dilara eda ece ve kadir doğlulu ile fotorafımı birleştiriseniz çok sevinirim lütfennn ve ekin koç ve demet özdemirin posterlerini veya fotorafımla birleştirirseniz çok mutlu olurum şimdidern teşekürlerr

  25. Selam Tredy Ben Aleyna.Arkadasım Helini Çok Seviyorum.Ve Resmini Ekin Koç İle Birleştirmeizi İstiyorum.Şimdiden Tesekkürler.

  26. merhaba trendy ben tokattan nisanur çağlar ben mabel matizin büyük hayranıyım rica etsem resmimizi koyarmısınız

  27. MERHABA TRENDY,,
    Ben CANSU öncelikle derginizin büyük bir takipçisiyim . İsmail Ege Şaşmazın büyük hayranıyım resmimi birleştirirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkürler :)

  28. merhaba ben istanbuldan buket köksal her gün sizin derginizi okuyorum ben mustafa cecelinin en büyük hayranıyım beni resimle birleştirirseniz çook mutlu olacağım rica etsem birleştirirmisiniz

  29. selam trendy bursadan ece büyük bir BELİEBER’IM JUSTİN BİEBER’IN büyük posterini yayınlarmısınız yayınlarsanız SEVİNİRİM

  30. slm trendy ben milastan dilara şengün fotoğrafımı murat dalkılıçla birleştirirseniz çoook ama çok mutlu olurum şimdiden çok teşekkür ederim…

  31. merhabalar trendy ben milastan dilara çok koyu bir murat dalkılıç fanatiğiyim büyük boy posterini yayımlarsanız çok mutlu olurum teşekkürler :D

  32. selamm trendy ben derya boztemir melis babadağı okadar cokk seviyorumki sevgimle hergün birkere daha mutlu olyorumm ailem artık elimde kaldı okadar seviyomki annemden fazla fazla seviorum balık aldım ismine melis koydum lütfen fotorafımızı birleştirin nolurr :) şimdiden çk teşekürler :)

  33. selam trendy;
    ben Sinem. ben büyük bir NANDO hayranıyım yani FERNANDO MUSLERA HAYRANI.Onu çoooooooooookkkk seviyorum. posterini yayımlarsanız seviniriM.ONU BURDAN ÖPÜYÜRUM !!!

  34. selam trendy ;
    Ben Sena. Murat Boz’u çoooookk ama çooook sevıyorum.Büyük posterini yayımlarsanız çok sevinirim.

  35. SELAM TRENDY ; ben buse fotoğrafımı mustafa ceceli ile birleştirirseniz çok sevinirim. şimdiden teşekkürler.

  36. merhaba trendy ben beste özden benim için büyük can temizin posteri arkadaşım eylül içinde okan ışık ın posterini yayımlarmısınız birde model groubunun makyaj şarkı sözlerini yayımlarsanız mok sevinirim şimdiden çok teşekkürler.

  37. slm trendy bn çok büyük bir directionerim büyük one direction posteri yayımlarsanız çok sevinirim

  38. Slm Trendy ; Ben İstanbuldan Melisa fotoğrafımı Robyn Rihanna Fenty birleştirirseniz çok sevinirim :)

  39. merhaba TRENDY: ben kübra nur FERNANDO MUSLERA’YLA kendimi aynı kare içinde görmekten mutluluk duyarım ve büyük boy bir posterini istiyorum teşekkürler:)

  40. Merhaba Trendy ; Ben İstanbuldan Kübra koyu bir direction hayranıyım..direction fotografını yayınlarsanız çok sevinirim.. buradan ,Senem,Aylis,Tuğçe,Aysenur’a çok çok selamlar onları öpüyorum :)

  41. Merhaba Trendy ben İstanbul’dan Senem. Seçkin Özdemir hayranıyım.. fotoğrafını yayımlarsanız çok mutlu olurum… şimdiden tesekkür ederim.. :)

  42. slm trendy ben gizem büyük bir murat boz hayranıyım ve onu çok seviyorum lütfen onun posterini çok istiyorum yayınlarsanız çok mutlu olurum

  43. slm trendy ben Amine Gökhan Gönül hayranıyım büyük boy posterini yayımlarsanız beni çok çok mutlu edersiniz küçük boyuna bile razıyım şimdiden teşekkürler

  44. Merhaba trendy:ben Sinem Dolu.Mustafa Ceceli’yi çok seviyorum.Fotograflarımızı birleştirir misin? Birleştirirsen çok mutlu olurum.Şimdiden teşekkür ederim.

  45. merhaba trendy .ben merve antalyada yaşıyorum sizden aamır khan ın fotoğrafını yayımlar mısınız ? bir de aamır khan ile fotoğrafımı yayınlar mısınız ? lütfen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  46. ben şuara ben ve benim kardeşim çok büyük bir one direction fanıyız kardeşimin doğum günü ve onun resminini one direction ile birleşitirir misiniz

  47. selam trendy ben giresundan eda. Ben büyük bir ROBERT PATTİNSON hayranıyım derginize ulaşamadığım için burayı kullanıyorum lütfen büyük boy posterini yayınlarsanız çoooook mutlu olurun inanın…

  48. …MERHABA BEN SİZDEN SUSKUNLARIN POSTERİNİ YAYINLAMANIZI İSTİYORUM.EĞER SUSKUNLAR YAYIMLANIRSA DERGİNİZİ HEP TAKİP EDECEĞİM…

  49. Bugün geride kalan bir yaşını daha doldurmanın mutluluğunu yaşarken geleceğin sana kalbindeki tüm dilekleri vermesini diliyorum. Doğum günün kutlu olsun Unni seni çok seviyorum ^^

    jessica <3

    rabia

    gebze

  50. selam trendy ben helin büyük bir ALACAKARANLIK hayranıyım yalvarırım büyükkk boy posterini verin lütfennnnnnnnn

  51. merhaba trendy sizi dergiyi çok seviyorum çok güzel resimler koyorsunuz ve bizim okuldan herkes trendy kullanıyor

  52. çok büyük ZAYN MALIK hayranıyım ona aşığım bu hafta onun posterini yayınlarsanız çok sevinirim

  53. slm trendy ben çok büyük murat boz fanıyım burdan onu çok öpüyorum ve dergide büyük boy posteri yayınlarsanız çok mutlu olurum

  54. selam trendy ; ben çorumdan Ayşenur çok büyük bir one direction hayranıyım onları çok seviyorum lütfen posterini yayımlayın… Şimdiden teşekkürler

  55. selam trendy ; ben istanbuldan özlem çok büyük bir one direction hayranıyım posterini yayımlarsanız tüm directionerler ve ben çok mutlu olacağız. Şimdiden teşekkürler…

  56. slm trendy ben adana dan nurşen one direction hayranlarından biriyim harry styles in posterini yayınlarsanız çok mutlu olurum

  57. slm trendey ben adana dan berfin one direction herry styles hayranıyım hery styles in fotografını yayınlarsanız çok mutlu olurum

  58. Selam Trendy Ben İzmirden İrem :)..FenerBahçeliyim . Tam Bir Belictioner’im Ama One Directionu Çok Seviyorum 13 Yaşındayım . Fotoğrafımı Zayn Malikle Birleştirimisin?. :). Rica Etsem Buradan Elif’ime, Bahar’ıma Ve İkrama Selamlar :) ..

  59. SLM TRENDY
    ben uşaktan ezgi ben büyük bir justin bieber hayranıyım justin bieberin büyük boy posterini hazırlarsanız çok ama çok sevinirim teşekkürler

  60. slm terebdy ben hataydan aslı çok büyük bir eda ece hayranıyım lütfen yayınlayın posterini şimdiden çok teşekürlerburadab 6/B sınıfına çok selanlar

  61. Selam trendy derginizi büyük bir hayranlıkla takip ediyorum .Benim en büyük fanım ANIL TETİK ,rica etsem fotoğrafımı onunla birleştirirmisiniz…:D

  62. Selam Trendy; Ben İstanbul’dan Kübra, Koyu Bir Directionerim. one direction posteri yayımlarsanız sevinirim. şimdiden teşekkürler..

  63. ben kadirliden ayşe directionerım çok büyük bi (kelimelerle bile anlatamam) one direction hayranıyım (hastasıyım bile diyebilirim) one directionın büyük boy posterini yayımlarsanız çok mutlu olurum.

  64. slm trendy ben hataydan aslı trendinin cok büyük bir hayranıyım zayn
    malik posterini ve eda ece nin posterini istiyorum yayınlarsanız beni çok mutlu edersiniz şindiden teşekür ederim

  65. slm trendy ben hataydan aslı trendinin cok büyük bir hayranıyım zayn
    malik posterini ve eda ece nin posterini istiyorum yayınlarsanız beni çok mutlu edersiniz şindiden teşekür ederim

  66. slm trendy ben hataydan aslı trendinin cok büyük bir hayranıyım zatn malik posterini ve eda ece nin posterini istiyorum yayınlarsanız beni çok mutlu edersiniz şindiden teşekür ederim

  67. selam trendy!!!!ben fatsadan alperhan büyük bir zayn malik hayranıyım.fotorafımı birleştirirseniz çok memnun olurum!!!şimdiden teşekkürler.

  68. selam trendy: ben izmirden begüm .TAYLOR LAUTNERİN koyu bir hayranıyım .lütfen fotoğrafımla birleştirirmisiniz .şimdiden çook teşekkürler

  69. SLM TRENDY; ben izmirden begüm . ben TAYLOR LAUTNER koyu hayranıyım. lütfen fotoğrafımı birleştirirmisiniz.. şimdiden çook teşekkürler :)

  70. SELEM TRENDY; Ben Esma çok koyu bir Selen Soyder ve Tolgahan Sayışman hayranıyım onların büyük boy posterini yayınlarsanız çok sevinirim…Teşekkürler.

  71. meraba yine ben asikoreli mümkünse fanclup da taemini yayınlar mısınız ama ring ding dong klibindeki haliyle lütfen onun çoooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkk büyük hayranıyım öyle böyle değil teşekkürler annyeong higa seyo

  72. selam ben asikoreli istanbuldan korefanclup un has admini mümkünse shınee mblaq bi rain yeo jin gu nun veya devil beside you bunlardan birinin posterini yayınlar mısınız

  73. selam TRENDY ben hataydan elifnur ekiz KUTSİ’nin büyük bir hayranıyım.Ayrıca sıkı bir gamzeli sendromluyum kutsinin büyük boy posterini yayınlarsanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler

  74. selam trendy; ben hataydan aslı trendy i çok seviyorum ben pis yedil oyuncularının büyük boy posterini yayınlamanızı istiyorum. yayanlarsanız çok mutlu olurum . şimdiden sonsuz teşekkürlerimi sunarım. burdan tüm beni tanıyanlara ve arkadaşlarıma selam gönderiyorum.

  75. selam trendy; ben hataydan özge trendy nin çok büyük bir hayranıyım sizden liam payne nin büyük posterini istiyorum . yayınlarsanız çok sevinirim şimdiden teşekkürlerimi sunarım . burdan tüm arkadaşlarıma selamlar . seni çok seviyorum trendy

  76. slm trendy dergisi sizden boys over flowerdaki F4 ün posterini yayımlarmısınız lütfen çok istiyorum kaç gündür mail gönderiyorum nolur yayımlayın rica ediyorum

  77. merhaba trendy BEN Hatay Dörtyol’ dan Meryem Merve Baysal benim fotoğrafımı Harry Styles ve Taylor Swift ile birleştirir misiniz TEŞEKKÜRLER :) :D

  78. Merhaba ben Hatay Dörtyol’ dan Nurevşan Güldalı benim fotoğrafımı ZAYN MALİK ile birleştirir misiniz TEŞEKKÜRLER :)

  79. merhaba trendy. ben akaradan belfu trendy dergisi cidden ayatımın büyük bi yerini kaplıyor. ve justin bieber’ın posterini yayımlarsanız. çok mutlu olurum size güveniyorum nolur yayımlayın.,

  80. selam trendy biz iki arkadaş nilay ve sude, bella thorne ve zack ve cody ‘nin posterlerini yayınlamanızı istiyoruz ,şimdiden çok teşekkür ediyoruz .

  81. slam TRENDY ;ben izmirden döndü fotorafımı kim jonla yayınlarmısınız bide boys over flowers büyük posterini yayınlarmısınız

  82. merhaba trendy ben Hatay Dörtyol’dan Meryem Merve Baysal benim fotoğrafımı Harry STYLES ile birleştirir misiniz? TEŞEKKÜRLER

  83. Selam Trendy..

    Ben Bursa ‘dan Eda. Çok ama çok büyük bir Meryem Uzerli hayranıyım fotoğrafımı onunla birleştirirseniz çok sevinirim…

  84. selam trendy , ben aydından mine AVRİL LAVİGNE ve LİAM PAYNE ‘ nin posterlerini yayımlarmısınız ? ilgilendiğiniz için teşekkürler …

  85. Selam trendy ben kardelen çok büyük can bonomo hayranıyım fakat hicbir yerde posterini bulamadım büyük posterini yayımlarsanız çok sevinirim :D

  86. Slm trendy ben istanbuldan berfin acayip derecede bir One Direction hayranıyım onların büyük boy posterlerini yayımlarsanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler.Ayrıca burdan tüm “directioner” arkadşlarıma selamlarımı yolluyorum.:)

  87. selam trendy ben kahramanmaraştan fatmanur öncelikle trendy takipçisi olduğumu söylemek istiyorum lafı fazla uzatmayacağım;buradan tüm tanıdıklarıma selam yolluyorum. Eda ece,melis babadağ,selen soyder,zeynep özkaya ve kadir doğlunun posterlerini yayımlamanız bizi çok mutlu eder trendy ailesine sevgiler.

  88. slm trendy.ben Ayşe.ben güney kore aşığıyım.Güney Kore ismini bile duymak beni çok mutlu ediyor.Trendy’e Güney kore posterlerini verdiği için çok teşekkür ediyorum.Teen top grubunu çok ama çok seviyorum.Lütfen TEEN TOP grubunun büyük posterini verebilirmisiniz.Lütfennn.Şİmdiden 감사합니다.

  89. slm trendy.Ben çok büyük güney kore hayranıyım.KİM SOO HYUN’un büyük posterini verirseniz çokkkk sevinirimmm.Lütfennnnnnnnnn

  90. SLM TRENDY;BEN ankaradan Elif fotoğrafımı HARRY STEYLES ile birleştirirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim…

  91. selam trendy bir dahiki sayınızda lütfen one direction ve robert pattinson posterini verirseniz çok sevinirim .Sizleri yani trendy dergisini çok seviyorum her hafta alıyorum Lütfen.

  92. Selam Trendy ben Sakarya’dan Sema.Derginizde Burak Yılmaz ve One Direction posterlerine yer verirseniz çok mutlu olurum. Şimdiden teşekkür ederim.

  93. sl trendi ben mersinden ezgi büyük bir hadise hayranıyım,lütfen hadisenin 1.7 boyposteriniyayınlarsanız sevinirim.

  94. selam trendy ben İstanbul’dan ceren ben büyük bir super junior hayranıyım sizden sunming ve donghae büyük boy posterini istiyorum. Şimdiden teşekkürler

  95. SELAM TRENDY;Ben İzmir’den Berra. Derginizde ONE DIRECTION posteri , röpörtajları ve şarkı sözleri yayımlarsanız çok mutlu olurum.Tabii ayrı olarakta HARRY STYLES’ı.. Şimdiden teşekkürler…

  96. Selam trendy ben Kayseri’den Hasret. Emre Aydın’ın büyük boy posterini yayımlarsanız sevinirim :D şimdiden tesekkürler.

  97. SELAM TRENDY ; Ben İstanbuldan ecem . Koyu bir infinite ve shınee hastasıyım.Büyük boy posterlerini yayınlarsanız çok mutlu olurum . Şimdiden Teşekkürler .

  98. slm trendy ; ben istanbul dan ilayda tam bir mehmet günsur hayranıyım fotoğrafta bile olsa onunla yanyana gelmek isterim şimdiden teşekkürler.

  99. selamm.Tredny ben ben bursadan elif fotoğrafımı justın bieber ile birleştirirseniz çok mutlu olurum.teşekkürler… <3

  100. Slm Trendy ben Akhisar’dan Ali fotoğrafımı Melis Tuğba Türk İle Birleştirirmisiniz Şimdiden Teşekkür Ederim.

  101. ben açayip bir şekilde dylan ve cole sprouse hayranıyım.dylan ve cole sprousenin büyük boy posterini yayınlarsanız çook mutlu olurum.ayrıca buradan kardeşim betüle selamlarımı gönderiyorum..

    • ben One Direction’daki zayn Malik’in fanıyım lütfen zayn malik’in fotoğraflarını yayınlayın yunus emre sınıfı ve 8/h ye selamlar

  102. SLM TRENDY ben denizliden rasimcan yiğenim betinanın fotoğrafını pepeyle birleştirirmisiniz birleştirirseniz yiğenim çok sevinir…

  103. slm trendy; ben kamer benim resmimi hadise yada murat bozla birleştirirseniz çok mutlu olurum. teşekkürler. :D

  104. Slm Trendy;ben öykü resmimi murat boz yada demet aklınla birleştirirseniz çok mutlu olurum . teşekkürler

  105. Slm Trendy;ben kamer fotoğrafımı hadise veya murat boz la birleştirirseniz çok mutlu olurum. teşekkürler…

  106. slm trendy ; ben Tekirdağdan tansu kucuklugumden berı cok buyuk ismail yk hayranıyım fotografımı ismail yk ıle bırlestırırsenız cok sevınırım :)

  107. Slm trendy; ben cansu nevşehirden murat ünalmışın posterini yayımlarsanız çok sevinirim .. Bide fotoğrafımı çağatay ulusoyla birleştirirseniz çok sevinirim

  108. MERHABA TRENDY BEN İSTENBUL’DAN EBRU.SİZDEN RİCA ETSEN ROBERT PATTİNSON , KRİSTEN STWART , RİHANNA VE ONE DİRECTİON LÜTFEN BÜYÜK BOY POSTERİNİ KOYARMISINIZ ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDRİM.

  109. selam trendy ben G.antep’ten ipek kim hyun joong veya ss501 büyük boy posterinizi yayımlarsanız sevinirim :)

  110. meraba ben elif sadece Hollywood sinemasının aktörlerinin posterlerini yayınlıyorsnuz lütfen Bollywood sineması oyuncusu olan Amir Khan posterlerinide yayınlayın lütfen mesajımı dikkate alın

  111. SLM TRENDY; Ben Elif ÇAĞATAY ULUSOY’UN ve SELENA GOMEZ’IN büyük boy posterini yayinlarmisiniz simdiden tesekkür ederim trendy

  112. SLM TRENDY; Ben Elif ÇAĞATAY ULUSOY’UN ve SELENA GOMEZ’IN büyük boy posterini yayinlarmisiniz simdiden cok tesekkür ederim trendy

  113. SLM TRENDY; Ben Elif ÇAĞATAY ULUSOY’UN ve SELENA GOMEZ’IN büyük boy posterini yayinlarmisiniz simdiden tesekkür ederim

  114. Merhaba Trendy; Ben ankara dan Beyza ben resmimi Harry styles ile birleştiriseniz çok mutlu olurum birde one direction un büyük boy resmini paylaşırsanız çok mutlu olurum tşk

  115. ben büyük bir aamir khan ve misha colins hayranıyım derginize yazzı gönderemiyorum bu sebeple burayı tercih ettim lütfen aamir khan veya misha colinsin resmini yayınlayınızz lütfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  116. merhaba trendy;ben istanbuldan zeynep, fotoğrafımı anıl tetik’le birleştirirmisiniz,annem serpil’e,babam tunç’a arkadaşım irem şark’a selam yolluyorum teşekkürler.

  117. SLM TRENDY ; ben manisadan buse ben bradley james ve burak sağyaşar hastasıyım onların posterleriniz büyük boyda yayınlar mısınız … şimdiden teşekkürler

  118. selam TRENDY ben Alaşehir’den EBRU büyük bir Çağatay Ulusoy hayranıyım fotoğrafımı birleştirirseniz ÇOOK seviinirim.

  119. selam trendy benim fotoğrafımı JUSTİN BİEBER le birleştirinnn lütfenn bunu çok istiyorum justin biebri çok seviyorumm çook rica ediyorum

  120. Selam Trendy; Ben,arkadaşım Seda ve bütün One Directon’dan Zayn Malik hayranları için büyük boy poster istiyorum.Teşekkürler.

  121. ben büyük bi seksendört hayranıyım onları çok seviyorum resmimi onlarla birleştirirseniz çok mutlu olurum.şimdiden teşekkürler…

  122. selam trendy ben Larissa Gacemer in büyük bir hayranıyım büyük büy posterini yayınlarsanız çok mutlu olurum şimdiden teşekkürler:)

  123. slm trendy ben hatice cok büyük bir dylan sprouse ve brenda song hayranıyım.brenda song ve DYLAN sprouse nin posterlerini yayınlarsanız cooook mutlu olurum.

  124. slam trendy ben ilknur benim icin one direction posteri yayinlarsaniz cok sevinirim ve burdan canim kuzenim ozgeye slamlarimi gonderiyorum ve onu cok seviyorum

  125. SELAM TRENDY ben rumeysa murat boz ve murat dalkılıç hayranıyım onlar benim her şeyim büyük boy posterini yayınlarsanız çok sevinirim :)

  126. merhaba trendy ben gizem nichkhun büyük bi posterini yayınlarmıısn lütfen bü 3. yazım teşekkürler bu arada herzaman yazmaya devam edicem pazertesi de olmasa gerçekten üzülüyorum sadece nichkhun büyük boy bi posterini yayınlamızı istiyorum iyigünler

  127. merhaba trendy; Ben Ankara”dan Gülhan. Sizden fox ekranlarında Deniz Yıldızı dizisine hayat veren Cemre Burcu Tosunun poster fotoğrafının yayınlanmasını büyük bir ricayla istiyorum. Şimdiden teşekkürler.

  128. selam trandy ben ankaradan gizem 2 hafta önce size yazı göndermiştim amaq yayınlamadınız lütfen nichkhun büyük bi posterini yayınlayın şimdiden teşekkür edereim lütfen beni kırmayım her hafta dergi alıyorum ama poster yok :D lütfen nichkhun büyük boy bi porterini yayınlarmısın saol un

  129. SELAM TRENDY; Ben Rumeysa Murat Boz ve Murat dalkılıç’ın büyük boy posterini yayınlarsanız beni çok mutlu eetmiş olucaksınız :) teşekkürler…

  130. SELAM TRENDY: Ben Kocaeli’den Doğa Mia Talerico yu çok seviyorum onun posterini istiyorum … bide eğer iki istek olursa Bridgit Mendler posteri istiyorum… birdee selena gomez who says şarkı sözünü paylaşırsanız sevinirim. şimdiden çokkk teşekkür ederim.. :D

  131. Slm trendy ben nihal .. ben KİM HYUN JOONG ve KİM BUM hastasıyım ..:)
    sizden ” KİM HYUN JOONG ve KİM BUM ” un büyük boy posterlerini yayımlarsannız çok çok çok sevinicem..:) şimdiden teşekkürler.. :)

  132. Selam Trendy ben Sena Treny dergisini çok seviyorum.Ve bu trendynin yeni sayısında Gökhan Özenin posterini koyarsanız çok sevinirim bb.

  133. Merhaba Trendy.
    Ben Büyük bir ONE DİRECTİON hayranıyım onLarı cok seviyorum one direction’ın büyük boy posterini yaynLarsanız cok sevinirim :)

  134. Selam Trendy Ben D. Bakır dan İrem. One direction gurubunu ve Zayn malik i çok seviyorum onların posterlerini yayınlarsanız çok sevinirim.

  135. selaam trendly ben kayseriden Ayşenur ATİYE DENİZİ çoooooooookk ama çooooooookk seviyorum onun büyük boş posterini çıkartırsanız sevinirim…

  136. Selam Trendy;
    ßen Manisa’dan İrem.ßuradan Sınıf Arkadaşlarıma Ve Sevgilim Yunus’a Selam Yolluyorum.Ben Büyük Bir Cihan Karaca Hayranıyım.Büyük Boy Bir Posterini Yayımlarsanız Çok Sevinirim.Şimdiden Teşekkür Ederim :)

  137. Selam Trendy;
    Ben Manisa’dan Ecem . Burdan Sevgili Arkadaşlarım İrem,Cenk Ve Sedaya Öpücüklerimi Yolluyorum Bu Arada Derginizde Cihan Karaca ‘ nın Posterini Yayımlarsanız Çok Sevinirim Şimdiden Teşekkürler :)

  138. selam trendy ben BERAT .HAYKO CEPKİN ‘in çoook büyük bir hayranıyım . Derginizde büyük boy posterini yayımlarsanız çoook sevinirim . şimdiden teşekkürler…

  139. selam trendy ben rabia joe jonasın ve jonas brothersin büyük boy posterini yayınlarsanız çok sevinirim şimdiden çok teşekkür ederim

  140. slm trendy, ben mersin’den melisa vampir günlükleri dizisinin büyük boy fotoğrafını yayımlarsanız ço sevinirim şimdiden teşekkürler

  141. SLM TRENDY;biz istanbuldan Kübra ve Cansel çok büyük Kore Fanıyız SS501 posterini yayımlarsanız sevinirim.teşekkürler

  142. Slm Trendy ben senem One Dİrection Ve DEmi Lovatonun Büyük bou posterinni paylaşırsan çokkkkkkkkk mutlu olurum şimdiden saol ve buradan tüm sınıf arkadaşlarıma ülkü,ayşe ve aleynayı çokk seviyorum

  143. Selam Trendy;

    Ben Bursa İnegöl’den Feyza fotoğrafımı Oğuzhan Koç ile birleştirirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim..(Gökhan seni seviyorum)

  144. Slm Trendy . Ben İstanbul’dan Cansel.One Direction ‘un büyük bir hayranıyım . Lütfen büyük boy One Direction posterini yayımlar mısınız ? Şimdiden teşekkür ederim :)

  145. Slm Trendy.Ben İstanbul’dan Alperen.Büyük Bir Selena Gomez Hayranyım.Büyük Boy Posterini Derginizde Yayımlarsanız Çok Sevinirim.Başarılarınızın Devamını Dilerim.Şimdiden Teşekkürler.

  146. Merhaba Trendy;
    Ben Elif. Ferman Akgül hayranıyım.Onun ve grubunun büyük boy posterlerini yayımlarsanız sevinirim.Teşekkürler.

  147. slm TRENDY: ben Antalyadan dilan büyük bir çağatay ulusoy hayranıyım çağatay ulusoy un büyük boy poster ini yayımlar sanız çok sevinirim

  148. SELAM TRENDY ; ben fethiye ` den alihan sevdiğim kız için fotoğrafımı bruno mars ` la birleştirirmisiniz ? (zynp)

  149. selam trendy
    ben istanbuldan gökçe . derginizi hiç kaçırmıyorum derginizin yeni sayılarını hep alıyorum……sizden zendaya ve bella thorne nin büyük boy posterini istiyorum yayımlarsanız sevinirim

  150. MERHABA ; Ben İstanbul’dan Cansel .
    Derginizi beğenerek ve severek takip ediyorum .
    Emre Çolak’la Can Bonomo’nun büyük boy posterlerini
    yayınlarsanız çok sevinirim . Canım kardeşlerim Buse’ye ve Seline ,
    selamlarımı yolluyorum . Sizi çok seviyorum .

  151. slm trendy ben derya bende büyük boy cnbluenin posterini istiyorum sizden umarım yayınlarsınız şimdien teşekkürler :)

  152. SLM TRENDY ;Ben Denizliden Duygu Buse fotoğrafımı ONE DRECTION ile birleştiriseniz çok sevinirim.Ayrıca burdan 7/C sınıfına selamlarımı gönderiyorum

  153. SLM TRENDY ;
    Ben ankaradan rümeysa. Tam bir Cullen ailesi ve Robert Pattinson tutkunuyum. Eğer derginizde de Cullen Ailesi ve Robert Pattinsonun büyük posterini yayınlarsanız sevinirim.Şimdiden teşekkürler.

  154. Selam Trendy,ben ben samsundan arzu.Fotoğrafımı Taylor Lautner ile birleştirirseniz çok sewinirim.Şimdiden teşekkurler…

  155. slm trendy ben Gaziantep ten tuğba ian somerhalder , çagtay ulusoy ve cem bahtiyar ın büyük boy posterlerini yayımlarsanız çok mutlu olurum şimdiden teşekkür ederim

  156. mrb:trendy ben istanbuldan dilan kim hyung joong hayranıyımm onla aynı karede yer almak istiyorumm onunla benim fotoğrafımı birleştirirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim :)

  157. selam TRENDY ben kahramanmaraştan gamze bn funda arar ın büyük bir hayranıyım funda ararın posterini yayınlarmısınız rica etsem… :) :)

  158. slm ben rabia sizden demi lovato ve joe jonasın fotoğraflarını istiyorum jonas brothersta olabilir büyük yada küçük bi posterini yayınlarsanız çok sevinirim

  159. trendy dergisi çağataydan geçilmiyor zaten :D hep çağatay hep çağatay kusacam artıkk bir kerede sagopa kajmerin posterini yayımlayın lütfenn :):):)):):):):):)

  160. SLM TRENDY; ben ela fotoğrafımı serter karadeniz ile birleştirirseniz çok mutlu olurum.şimdiden teşekkürler

  161. SLM TRENDY;ben adıyamandan nursel Çağatay Ulusoy’un büyük boy posterini yayımlarsanız çok sevinirim.Burdan Maide,Tuba,Fatma ve Hicret’e selamlarımı gönderiyorum.

  162. selam trendy .ben Beyza kim hyun joong aşığıyım :D onu çok ama çok seviyorum.benim resmimle kim hyun joongun resmini birleştirirseniz çok mutlu olurum.onunla aynı karede bulunmak benim için ayrı bir şey .şimdiden teşekkür ederim

  163. MERHABA TRENDY;ben istanbuldan merve fotografımı liam payne ile birleştiriseniz sevinirim şimdiden tesekkürler :)

  164. ben Ankaradan sedef Justin Bieber ‘in çok büyük bir hayranıyım derginizde Justin’in posterini yayımlarsanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler.

  165. selam TRENDY ben YAĞMUR HARRY STYLE hayranıyım onun posterini yayınlarsanız sevinirim şimdiden teşekkürler .

  166. slm trendy derginizi her hafta alıyorum çok güzel derginiz.çağatay ulsoyun büyük posterini yayımlarsanız çok mutlu olurum..şimdiden teşekkür ediyorum.

  167. Selam trendy ben konyadan rana . Ben katy perry gökçe taylor swift ve jessie j nin dev posterlerini YAYIMLARMISINIZ …… şimdiden ……………… teşekürler

  168. Slm TrEnDy:BéN íStÁnBúLdÁn DíLáN DéRgÍnÍzÍ BüYüK BíR ZéVkLé OkÚyOruM BéN BüYüK BíR KíM HyÚn JóóNg HáYrAnÍyıM OnUnLa AyNÍ KáRéDe YéR áLmÁK İsTíYoRuM LüTfEn JoOnG íLé FóTóĞáFíMí BíRléŞtÍrÍrMíSíNíZ KíM HyÚnG JóNg SéNí ÇóK SéVíYóRúM ŞíMdÍdÉn TéŞéKKüRléR TrÉnDy

  169. selam trendy ben istanbuldan tugba buyuk bir johan elmander hayraniyim onun buyuk boy posterini yayimlarsiniz cok sevinirim ayrica burdan 7.A sinifina selamlarimi yoluyorum

  170. SELAM TRENDY; Ben Giresun’dan Ayşenur derginizde KİM HYUN JOONG’un büyük boy fotoğrafını yayımlarsanız biz korecanları çok mutlu etmiş olursunuz…

  171. Selam TRENDY: Derginizi çok beğenerek okuyorum. Ama derginizin Trendy Süpriz yerine sevdiğim kişiyle koyamıyorum.

  172. SLM TRENDY ;biz gediz’den kübra ve kevser ÇAĞATAY ULUSOYUN büyük boy posterini yayınlarsanız seviniriz..TŞK…

  173. slm trendy.ben gizem nur.vanessa hudgens i çok seviyorum.onun büyük boy posterini yayımlarsanız çok sevinirim.derginizi çok beğeniyorum….

    • mal mısınız yaa burdan göndermiyorsunuz e posta adresinizden trendy’nin adresine yazıyorsunuz buraya yazarsanız görmezler mallaaar amklar

  174. selam trendy.ben cansu fotoğrafımı doğukan zirek ve tylor lautner ile birşeltirirseniz sewinirim şimdiden teşekkürler ve arkadaşım semraya gizeme selam gönderiyorum.

  175. slm trendy bn İstanbul’dan Melike ” Cn Blue” nun büyük boy posterini istiyorum ayrıca ”SS501”i de yayınlarsanız çook sevinirim…

  176. slm trendy bn istanbul’dan zeliha, Trendy dergisinin diğer sayısında ss501′in büyük boy posterini yayınlarsanız çok sevinirim…

  177. Ben Gökçe 10 yasındayım trendy nin hayranıyım derginizi hiç kaçırmıyorum sizden shake it up ın büyük boy posterini istiyorum derginize koyarsanız çok sevinirim bu arada arkadaşım Eylüle onu çok sevdiğimi iletiyorum

  178. Selam Trendy ben İstanbul’dan Betül burdan sevdiğim çocuğa ve tüm arkadaşlarıma selamlar..<3 tarkan tevetoğlu'nun büyük boy posterini yayınlarsanız beni çok mutlu edersiniz..

  179. selam trendy ben burçinnur selena gomez zendaya coleman ve alackaranlık serisinin fotoraflarını yayımlarsınız sewerim

  180. Selam Trendy çağatay ulusoy la resmimi birleştirirmisiniz ve posterini yayınlarsanız sevinirim teşekkürler

  181. selam trendy :)rica etsem Harry Styles in büyük boy posterini yayımlarmısınız.şimdiden çok teşekkür ederim:)

  182. selam trendy;ben büyük bir one diretion hayranıyım rica etsen büyük boy one direction posterini yayımlarmısınız. şimdiden teşekürler burdan one directionun büyük hayranı olan ablama selam gönderiyorum :)

  183. slm ben istanbuldan kübra ayhan çağatay ulusoy’un büyük posterini yayınlarsanız sevinirim………….şimdiden teşekkür ederim…

  184. slm trendy ben istanbuldan sevgi ben tam one dırectıon hayranıyım sizden 2 tane isteğim var one dırectıon büyük boy posterini ve beni harry styles ile birleştirmenizi ben bunu bu hafta istiyorum nolursunuz her zaman kaçırmadan alıyorum ama bir türlü denk gelemiyorum ve

  185. slm trendy ben samsunn’^dan Rabia tam bir joe jonas ve demi lovato hastasıyım lütfen en kısa zamanda derginizde onların büyük boy posterini yayınlar mısınız?
    buradan sıra arkadaşım duyguya sümeyyeye esmaya ve bütün sınıf arkadaşlarıma selam gönderiyorum ( şimdiden teşekkürler)

  186. slm trendy ben istanbuldan sevgi one dırectıon ve harry styles,ın büyük boy posterini istiyorum kaç haftadır istek gönderiyorum ve trendy dergisini alıyorum ama hiç göremiyor um bu yüzden yayınlarsanız çok mutlu olurum

  187. SLM TRENDY; bn marmaristen Burçin.Derginizde büyük boy ÇAĞATAY ULUSOY posterini yayımlarsanız çok sevinirim.:)

  188. Selam Trendy; Ben Tokat’tan Nidanur arkadaşım zehra ve ben ÇAĞATAY ULUSOY aşığız. Nisan sayısında Çağatay Ulusoy, Yusuf Güney ve Modelin büyük posterlerini yayımlarsanız mutlu olacağım. Bide çokk sevdiğim arkadaşım Zehraya sevgilerimi yolluyorum.. Şimdiden teşekkür ederim…

  189. Merhaba ben samsun çarşambadan meltem.öncelikle buradan en değerli arkadaşlarım Hande Kıvrak Ezgi Doğan Sinem Yılmaz Kübra Semiz Fatmanur Demirkurt Beyza Karakas Nermin Karakas ablalarım Şefika kıvrak Hilal kıvrak ‘a selamlarımı yolluyorum onları öpüyorum.Ben Tolgahan Sayışman,Zilan odabaşı,Camp Rock,Selen Soyder ve Serenay Sarıkaya hayranıyım onların bir posterlerini yayımlarsanız çok sevinirim.ve en çok istediğim sey benim fotoğrafımı Tolgahan Sayışman ile birleştirirseniz çokk mutlu olurum. tesşekkürler…

  190. SéLam GencLıq Ben AntaLyadan Fénerlim <3 <3

    Trendyy Sızı Her Hafta Tekıp edıyorum ..!! Choq guzeL Bır Genc Dergisi.

  191. selam trendy ben İstanbuldan Katibe fotarafımı Taylor Lautner ‘la birleştirirseniz çok mutlu olurum .

  192. Merhaba trendy. Ben büyük bir seçkin özdemir hayranıyım lütfen büyük bir posterini yayımlarmısınız şimdiden teşekkür ederim.

  193. SLM TRENDY ben bülent inal ve engin akyürek’in büyük posterlerini yayımlamanızı istiyorum yayımlarsanız çok seviniriz şimdiden çok teşekkür ederm :)

  194. slm trendy ben büyük bir murat boz hayranıyım fotoğrafımı onunla birleştirirseniz çok sevinirim….şimdiden teşekkürler

  195. SLM TRENDY; BEN İSTANBULDAN GÜLSEREN RESMİMİ ÇAĞATAY ULUSOYLA BİRLEŞTİRİRSENİZ ÇOK SEVİNİRİM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

  196. slm trendy. ben adana’dan gizem.zac efron’un buyuk hayranıyım.onun buyuk boy poterini yayımlarsanız cok mutlu olurum.şimdiden teşekkürler

  197. Selam Trendy ; Ben Gözde derginizi çokseverek okuyorum ve şunu da eklemek isterim ki Can Bonomo’nun hayranıyım ayrıca onu çok seviyorum ve derginizde onun büyük boy posterini yayımlarsanız çok ama çok sevinirim .Teşekkür ederim öptüm…

  198. Selam Trendy ; Ben derginizi çok seviyorum ve şunu da eklemek isterim ki sıkı bir CAN BONOMO hayranıyım ve derginizde onun büyük boy posterini yayımlarsanız çok ama çok sevinirim .Teşekkür ederim öptümmmmmmmmmmmmm…

  199. SELAM TRENDY ; Ben Gözde derginizi her hafta takip ediyorum . Can BONOMO ‘ yu çok seviyorum .Onun büyük boy posterini yayımlarsanız çok sevinirim . tüm arkadaşlarıma sevgilerimi iletirim.

  200. Merhaba Trendy , Ben Jeff Hardy Hayranıyım .Lütfen Ama Lütfen Onun Büyük Boy Posterini Yayımlarmısınız ?

  201. SLM BEN HAZAL . HAKAN YILMAZIN BÜYÜK BOY POSTERİNİ YAYINLANSANIZ ÇOK SEVİNİ RİM.
    7C SINIFINDANKİ SULTAN VE SENAYA SELAM GÖNDERİYORUM SİYU

  202. slm trendy.ben adana’dan gizem nur.zac efron’un büyük hayranıyım.onun büyük boy posterini yayımlarsanız çok mutlu olurum.trendy dergisinin sıkı takipçısıyım.buradan sınıf arkadaşlarıma selamlar yolluyorum.

  203. slm trendy.ben adanadan gizem nur.zac efron’un büyük hayranıyım.onun büyük boy posterini yayımlarsanız çok mutlu olurum.

  204. slm trendy ben mine lütfen c.ronaldo ve neymarın büyük boy posterlerını yayımlarsanız çok sevinirim ilk defa msj attıyorum lütfen kırmayın beni büyük bir sabırsızlıkla yeni sayıyı bekliyorum şimdiden çok teşekürler…

  205. SELAM TRENDY; Ben Kayseriden Elif JANG GEUN SUK’ un posterini yayımlarmısınız şimdiden teşekkür ederim.

  206. merhaba trendy:Ben İstanbul’dan Esra Kavakçioğlu.Ben Çağatay Ulusoy hayaranıyım.Derginizde Çağatay Ulusoy’un posterini yayınlarsanız çok mutlu olurum.Çağatay sesimi duy seni çok seviyorum.

  207. Slm Trendy ben Perihan Sercan Dikmenin hayranıyım.Büyük posterini yayımlarsanız çok mutlu olurum.Şimdiden tşk ederim.

  208. Selam Trendy ben Zerrin Sercan Dikmenin hayranıyım Büyük posterini yayımlarsanız çok sevinirim ve şimdiden tşk ederim

  209. SLM TRENDY :Ben turgutludan hande en yakın arkadaşlarım için murat boz vevolkan konak posterlerini eklermisiniz şimdiden teşekkürler

  210. Slm trendy ben nazire fotoğrafımı murat bozla birleştirimisiniz.birleştirirseniz cok sevınırım.

  211. slm trendy
    BEN bursadean irem ve ben çatay ulusoyun büyük hayranıyım ve arkadaşım miraçta öle ikimiizide çatay ile birleştrirmisiniz ve ben esra kolaya selam söliyorum.

  212. arkadaşlar ben anlamadım da şurasını sadece trendy dergşsşnde posterlerini mi yeyınlıyorlar en sevdiğimiz ünlünün yoksa o ünlü ile birlikte fotomontaj mı yapıyorlar dergiye koyup

  213. selam trendy, ben adana dan esra en yakın arkadaşım gamze’nin doğum günü için murat boz ile robert pattinson’un büyük boy posterini yayınlarsanız çok sevinirim

  214. Selam Trendy,
    Ben Seda. Tam bir geçmiş meraklısıyımdır. Tarihime çok fazla önem veririm. Bu yüzden, sizden,” FETİH 1453 ” adlı filmde başrol oyuncusu olan ” Devrim Evin ” in büyük boy posterini yayımlamanızı istiyorum. Eğer bu dileğimi gerçekleştirirseniz çok ama çok sevinirim. Benim Tarih merakıma merak katmış olursunuz.
    Teşekkürler…
    (Eskişehir,12)

  215. slm trendy: ben istanbul dan özlem büyük bir ÇAĞATAY ULUSOY hayranıyım . lütfen onun büyük boy posterini yayınlayın

  216. slm trendy :ben İstanbul dan Özlem Çağatay Ulusoy un hayranıyım .Onun büyük boy posterini yayınlar mısınız?

    • meraba ben de çağatay ulusoy un hayranıyım adım meral lütfen onun büyük boy posterini yayınlayın

  217. Selam trendy; ben istanbul’dan selen murat boz’un büyük hayranıyım fotoğrafımı birleştirirseniz çok mutlu olurum..selamlar

  218. merhaba.ben tam bir GÖNÜLÇELEN hastsıyım..büyük boy posterini yayınlarsanız.cok çok çok sewiniriz arkadaslarımla…

  219. slm trendy ben manisa dan Tuğçe sizden you’ve fallen for me ve city hunter posterini yayınlamanızı istiyorum burdan tüm kore fanlarına selamlarımı iletiyorım

  220. slm treny biz alaşehir den fadime ve tuğçe. biz bir daha ki sayınızda begüm topcu, Park shin hye ve park ji yeon posterlerlerini yayınlarsanız seviniriz şimdiden çook teşekkürler

  221. slm trendy ben adanadan irem büyük bir çağatay ulusoy hayranıyım ve sizinde sıkı bir takipçinizim şimdiden teşekkürler

  222. Selam Trendy ; Ben Kayseri’den Rabia. Büyük Bir UĞUR BALCI AŞIĞIYIM.
    Onu Çook Seviyorum. Onun Büyük Boy Posterini yayımlarsanız Çok Sevinirim. Şimdiden Teşekkürler :)

  223. mrb bhen izmirden ayşegül tam bi muratboz ve çağtay ulusoy hayranıyım lütfen posterlerini yayınlarmısınız ve trendyde çok severek alıyorum buarada tüm eskiizmirilköretim okuluna slmlarımı yoluyorum

  224. slm trendy ben merve,,,,,,,,tolgahan sayışman ve selen soyderin boy fotoğrafını yayımlarsanız çok sevinirim……….Şimdiden teşekkürler

  225. merhaba trendy mustafa cecelinin büyük boy renkli posterini yayınlamanızı çok istiyorum lütfen en kısaa zamanda yayınlarsanız sevinirim

  226. Selam Trendy ben Berru İRDEM Hülya AVŞAR’ın posterini yayımlarsanız çok menmun olurum şimdiden teşekkür ederim.

  227. ben çok büyük mblQ hayranıyım.mblQ grubunun posterini trendy dergisinde yayınlarsanız çokkkkkkkkkkk sevinirimmmm

  228. SLM TRENDY; ßen samsun’dan seda. arkadasım emine için fettahcan. büşranur için gökçe özyol ve aslıhan gürbüz’ün. hacer içinde mustafa ceceli’nin en büyük ve en güzel posterlerini rica ediyorum şimdiden tşk. ederim…

  229. slm trendy ben denizliden felek çok büyük yusuf güney hayranıyım onu çok seviyorum lütfen benim fotomu yusuf güneyle birleştirir misiniz llütfennnnnnnnnnnnnnnnnn şimdiden teşekürler :)

  230. Selam Trendy ;Ben İstanbuldan İrem.Murat Boz’un büyük bir hayranıyım.Murat bozla Fotoğrafımın birleştirirmesini istiyorum.Teşekkürler.

  231. selam trendy;
    BEN ANKARA DAN AYÇA. BÜYÜK BİR GÖKHAN ÖZEN HAYRANIYIM. GÖKHAN ÖZENİN BÜYÜK BOY POSYERİNİ YAYINLARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM.

  232. ben afyon’dan çağla ve zişan sizden roxette new york bide super junior ve kyuhyunun posterini istiyoruzzz yayınlarsanız sewinirim şimdiden sağolunnn tüm kore fanlarına sewqilerrrrr :D

  233. Selam Trendy.Ben Antalydan Gökçe Sıla YAĞMUR SARIGÜL’ün Posterini yayımlarmısınız lütfeeen

  234. slm tirendy ben şeyma çağatay ulusoyun büyük bir hayranıyım foğrafımı onunla birleştirirseniz çok çok sevinirim..:)

  235. merhaba ben gemlikten açelya çok büyük murat boz hayranıyım lütfen dergide onunda posterini görmek istiyorum çünkü oonu çoook seviyorum bide benim de murat bozla resmimi yayınlarsanız çok sevinirim lütfen

  236. sLm ben yozggtan hilal saglam hadisenin hayranıyım onun finaldeki elbisesiyle çekilmiş bosterini yayınlarsanız çok seviniriz ne olur.!!

  237. sLm ben yozggattan mehmet hadisenin çok ama çok büyük hayranıyım ve onu çok seviyorum onun finaldeki elbsesiyle çekilmiş halini yayınlarsanız çok memun olurum ..!!

  238. ben aleyna berat yıldırım trendy dergisinde çağatay ulusoy ile resmimin birleşmesini istiyorum

  239. slm trendy ben büyük bir çağatay ulusoy hayranıyım hatta bnde onu çok sefiorum büyük boy posterini ve röpartajlarını yayımlarsanız seviniriz :)

  240. ben çağatay ulusoy hayranıyım trendy de onun posterlerini yayımlarsanız sevinirim
    hatta ona aşık ta olabilirim :D

  241. SELAM TRENDY; Ben Ordu’dan Selin. derginizini severek okuyorum. Ben büyük bir AVRİL LAVİGNE ve SELENA GOMEZ hayranıyım. Posterlerini derginizde yayımlarsanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler.Buradan PERŞEMBE İLÇESİNİN YUMRUTAŞ KÖYÜNDEKİ arkadaşlarıma selamlarımı gönderiyorum

  242. Slm Trendy! ßen İstanbul’dan Hilal …Burdan Hasan Paşa İ.Ö.O 7/D sınıfındaki arkadaşlarıma slm gönderiyorum.Atiye’nin posterlerini yayımlarsanız sevinirim.Şimdiden Teşekkürler.(=

  243. Selam Trendy ;

    Ben Adana ‘ dan Melike.Hadise ve Çağatay ULUSOY ‘ un büyük bir hayranıyım.İkisini büyük boy posterini yayımlarsanız sevinirim.Burdan Adana ‘ daki arkadaşlarıma ve bütün tanıdıklarıma selam yolluyorum..Şimdiden teşekkürler …

  244. slm terndy ben ankaradan merve ben qaresma hastasıyım onun posterini verirseniz çok mutlu olurum şimdiden teşekürler

  245. selam trendy ben eskişehirden muhammet .burdan arkadaşım barış ve zehraya selam yoluyorum.rihannaya avril lavingeye lady gaga ve john randall henigall. posterlerini yayınlarsanız çok mutlu olurum.şimdiden teşekkür ederim

  246. Merhaba Trendy.Ben Bursa’dan Hilal.Meryem Uzerli Ve Burak Özçivit hayranıyım.posterlerini yayımlarsanız çok mutlu olurum

  247. ben afyondan çağla tam bi kore hastasıyım lütfen super juniorun posterini kyuhyunun posterini yayımlayın…..

  248. merhaba ben istanbul’dan mert . çok çok büyük hazal kaya hayranıyım. bemim fotorafımla hazal kayanın fotorafını birleştirirmisiniz. şimdiden teşekürler…

  249. ben adana dan sude petek dinçözün çok büyük hayranıyım onun posterini veya şarkı sözünü yayınlar mısınız.

  250. selam trendy ; ben nadide ben murat boz hayranıyım. fotoğrafımı murat boz ‘la birleştirirseniz sevinirim.şimdiden teşekkürler.

  251. Slm trendy ben Albina.Çağatay ulusoyun sıkı ve devamlı bir hayranıyım .Benle Çağatay ulusoyun posterini birlikte yayımlarsanız çok sevinirim .

  252. slm trendy ben meryem uzerlinin en sıkı hayranıyım büyük boy posterını yayımlarsanız cok mutlu olurum.şimdiden teşekkürlerrr

  253. merhaba ben ayvalıktan seda çağatay ulusoyun buyuk bir fotosunu istiyorum ve altına lutfen seda atmaca ve aysu özzeybek yazmanızı istiyorum şimdiden teşekkürler :) :D

  254. merhaba ben ayvalıktan seda çağatay ulusoyun buyuk bir foyosunu istiyorum ve ltına lutfen seda atmaca ve aysu özzeybek için yazmanızı itiyorum şimdiden teşekkurler :) <3

  255. merhaba,trendy ben koyu çağatay ulusoy hayranıyım onu çok seviyorum onun posterini dergide paylaşırsanız çok ama çok sevinirim birde benimle fotorafımı birleştiriseniz çok mutlu olurum şimdiden teşekkür ederim

  256. Selam trendy; ben İstanbul dan Ümmügülsüm.Rica etsem Çağatay Ulusoy un büyük boy posterini bir kaç kere daha yayınlarmısınız?

  257. selam trendy bn istanbuldan ezgi bozkurt çağatay ulusoyun büyük boy posterini yayınlarsanız çak mutllu olurum :D :D <3<3<3<3333<

  258. Selam trendy ben büyük bir emre aydın fanıyım farklı resmini yayımlarsanız seviniirimm büyük boy :)

  259. selam trendy ;ben selinay fotorafımı çağatay ulusoyla birleştirirseniz çok sevinirim. şimdiden teşekkürler.

  260. slm trendy fotoğrafımı cody simpson ve çağatay ulusoy ile birleştirirseniz sevinirim. şimdiden teşekkürler

  261. slm trendy ben hediyee; ben sizden taylor lautnerin büyük boy posterini ve arsız belanın posterini çok ama çok istiyorumm yayımlarsanız çok sevinirizzzz…. şimdiden teşekkürlerrr

  262. slm trendy ben senanur benim fotomu çagatay ulusoy ile birletirirseniz çok sevinirim sizi çok seviyorum

  263. SELAM TRENDY ;ben istanbuldan Tuba Aracı ben Meryem Uzerli ,Çağatay Ulusoy, Sinem Kobalın fotoğraflarımızı birleştirir misiniz?

    sevgilerle
    TUBA ARACI

  264. slm tredy:ben giresundan dilek fotoğrafımı murat boz ve çağatay ulusoyla birleştirirseniz sevinirim.şimdiden teşekkürler.

  265. selam Trendy; ben özge murat boz hayranıyım. onu çok seviyorum murat bozla remimi birleştirirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkürler.

  266. slm trendy:ben adanadan melisa Murat bozun,Robert pattinson Burak özçivit,Selene gomez,ÇAĞTAY ULUSOYun büyük hayranıyım.bemim için onların büyük boy posterini diğer sayınızda yayınlarsanız beni çok mutlu edersiniz.

  267. SLM TRENDY ben selin fotorafımı meryem uzerli ile birleştirirseniz çok sevinirim burdan sınıf arkadaşlarıma selamlarımı gönderiyorum teşekkürler.

  268. slm trendy ben istanbuldan büşra SHINee nin büyük hayranıyım büyük boy posterini yayınlarmısınız çok sevinirim…Teşekkürler

  269. merhaba ben gökhan trendy dergisinde resmimin çıkmasını istiyorum ve hiçbir bilgim yok bana yardım edermisiniz?

  270. Selan Trendy ; Ben Erva , Murat Boz’un büyük büyük çook büyük hayranıyım . Onu nasıl seviyorum anlatamam kelimelerim yetmez . Ben sizden fotoğrafımı onunla birleştirmenizi istiyorum gerçekte olmasada fotoğrafta bari yan yana olalım <3

  271. selam trendy ben merve çok büyük bir yusuf güney hayranıyım onun büyük boy posterini yayımlarsanız çok mutlu olurum şimdiden çok sms çok teşekkür ederim

  272. Ben Zeynep.Derginizi gerçekten severek okuyorum.Selena Gomez hayranıyım.Derginizde onun posterine yer verirseniz çok sevinirim.Birde Selena Gomez in bir röportajını istiyorum.Tüm okuyuculara selamlarımı gönderiyorum.

  273. selam trendy ben izmirden Sevda. Burak Kösenin ve Giray Songülü çokk seviyorum ve sizden posterlerini istiyorum şimdiden teşekür ederim :) :)

  274. selam Trendy ben düzceden şüheda Hazal KAYA’nın çok büyük bir hayranıyım.Onu çok seviyourum onun büyük boy posterini yayımlarsanız çok sevinirim. şimdiden teşekkürler…

  275. Slm Trendy.Derginizi Büyük Bir Şekilde takip ediyorum Ben Kırıkkale£den Eda Fotoğrafımı Kıvanç Tatlıtuğ ve Mustafa Ceceli ile birleştirirseniz çok Sevinirim Teşekkürler

  276. Selam Trendy,
    Ben Artvin’den Kardelen Lütfen Büyük Boy Çağatay Ulusoy ve Hazal Kaya’nın Resimlerini Yayımlarsanız Çok Sevinirim :)

  277. ben zonguldak tan sezer. çağatay ulusoy ve hayko cepkini çok seviyorum lütfen onların dev posterini yayımlarmısınız . derginizi severek takip ediyorum

  278. selam trendy ben büyük bir çağatay ulusoy hayranıyım.lütfen çağatay ulusoyun ve hayko cepkinin büyük boy posterlerini yayımlarmısınız?bradan sınıf arkadaşlarıma selamlarımı yolluyorum…

  279. Selam Trendy ;
    Ben Gizem . Bu hafta en yakın arkadaşımın doğum günü var . Ve o Enrique İglesias ın en büyük hayranlarından biri . Onu çok seviyor . Onun büyük boy posterini yayınlarsanız çok sevinir . Ona en büyük hediye bu olur . Şimdiden teşekürler . İyi işler .

  280. Merhaba, ben Zeynep

    Ümit İbrahim Kantarcılar’ın hayranıyım.Posterini ve raportajını koyarsanız sevinirim.Şimdiden teşekkür ediyorum

  281. BEN İSTANBUL’DAN BERİLAY ARKADAŞIM ÇAĞTAY ULUSOY’UN HAYRANI ONUN BÜYÜK BOY POSTERİNİ GÖRMEKTEN MUTLULUK DUYARIM SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM :)

  282. BEN İSTANBUL’DAN BERİLAY HIHG SCHOOL MUSİCAL’IN HAYRANIYIM TRENDY DERGİSİNDE BÜYÜK POSTERİNİ GÖMEKTEN MUTLU OLURUM ŞİMDİDEN TEŞŞEKKÜRLER :)

  283. Selam trendy.Ben irem.Murat Boz hayranıyım.Kendisine ölüyorum.Murat Boz çok yakışıklı ve sempatik.Onu çok seviyorum.Büyük boy posterini yayımlarsanız çok sevinirim.

  284. çağatayın posteriiiini bu hafta verin lütfen çağatayın en büyük hayranıyıııııımmmmmmmm

  285. selam Trendy ; ben Ankara’dan Nurcan müthiş Giray songül ve Beren saat hayranıyım . İkisinin de büyük posterini yayımlarsanız sevinirim .(bir tanesi de yeterli olur.)

  286. SLM TRENDY VE BU DERGİYİ OKUYAN İNSANLAR BEN K.MARAŞTAN AYŞE DERGİNİZİ TAKİP EDİYORUM.ÇAĞATAY ULUSOY VE HAZAL KAYANIN EN SIKI HAYRANLARINDAN BİRİYİM…
    İKİSİNİNDE BÜYÜK BOY POSTERLERİNİ KOYARSANIZ SEVİNİRİM ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM…

  287. slm trendy ben ayşe tam bir çapatay ulusoy
    hayranıyımbüyük posterini yayımlamanızı istiyorum
    şimdiden teşekkürler

  288. slm trendy bn emreaydıncı :) szden emre aydının posterını yayınlamanızı istıyorum :) teşekkürler

  289. Slm trendy.Ben mine.Matt lanter’ın büyük hayranıyım posterini yayımlarsanız sevinirim.şimdiden teşekkürler

  290. selam trendy ben Gaye , 18 kasımda Çocukluk arkadaşım Ecenur Baysaler’in doğum günü var onu çok seviyorum bitanem doğum günün kutlu olsun seni çok seviyorum ( bu yazıyı derginizde yayımlarmısınız şimdiden teşekkürler)

  291. selam trendy;Benim adım Hazer..Tam anlamıyla Çağatay Ulusoy hayranıyım..Onunla fotoğrafımı birleştirirseniz çok sevinirim..Bir de posterini yayımlarsanız çoookk mutlu olurum.şimdiden teşekkürler..

  292. selam trendy;Ben Hazer..Tam anlamıyla Çağatay Ulusoy hayranıyım..onunla fotoğrafımı birleştirirseniz gerçekten çooookkk mutlu olacağım..şimdiden teşekkürler.Bir de posterini yayımlarsanız çok mutlu olurummm..:)

  293. slm terendy derginizi çok seviyorum her hafta raflarda güneş gibi parlayan derginizi almadan duramıyorum justin bieber posterini yayımlarsanız çok sevinirim

  294. Selam Trendy ;
    Ben Arda . Justin Bieber ‘ın ablamla beraber büyük hayranıyız . Onun büyük boy posterini yayınlarsanız çok seviniriz . Şimdiden çok teşekür ederiz .

  295. Selam trendy ;
    Ben Nurhazal . Hazal Kaya ‘ nın ve Çağatay Ulusoy ‘ un büyük hayranıyım . Onların büyük boy posterlerini yayınlarsanız çok sevinirim . Teşekkürler …

  296. Selam Trendy ;
    Ben Gizem . Justin Bieber ‘ın büyük hayranıyım . Onun büyük boy posterini yayınlarsanız çok sevinirim . Şimdiden teşekkürler .

  297. slm trendy ben istanbul’dan senanur… meryem uzerlinin en büyük hayranıyım fotografımı birleştirirseniz çok mutlu olurum şimdiden teşekkürler:)

  298. Ben Zonguldaktan Ece.Murat dalklıç’ı çok seviyorum çok büyük hayranıyım.Murat dalklıç’ın büyük boy posterini yayınlarsanız çok ama çok sevinirim.Şimdiden çok teşekkürler.

  299. slm trendy bn JUSTİN BİEBER hayranıyım onun büyük boy resmini we never say never şarkısını yayınlarsanız sewinirim şimdiden teşekkürler ♥JUSTİN♥BÜŞRA♥

  300. SLM BEN GÜLSEREN BATUHAN KACAKAYANIN BÜYÜK BOY POSTERİNİ İSTİYORUM ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER… :)

  301. SLM BEN GÜLSEREN BATUHAN KARACA KAYANIN BÜYÜK BOY POSTERİNİ YAYINLAMANIZI İSTİYORUM ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER…İYİ SATIŞLAR

  302. slm TRENDY ben KAYsErİDen serife büyük bir JUSTİN BİEBER hayranıyım ona bitiyorum ölüyorumm lütfen JUSTİN BİEBER büyük boy posteri istiyorum şimdiden tşkkürler

  303. selam trendy ben ankaradan ceren derginize GÜLCAN ARSLAN ın güzel bir fotoğrafını koyarsanız çok mutlu olurum şimdiden çok teşekkürler…

  304. Trendy dergisi çok güzel bir dergi her hafta alıyorum ve trendy dergisinde Burak KÖse’nin posterini istiyoruzz hayranları olarak Burak Köse hayranlarına ve 7/c sınıfına selam
    Arkadaşlarım için;Meryem Üzerli,Selena Gomez,Rihanna posterlerini ve özellikle BURAK KÖSE’NİN POSTERİNİ yayınlarsanız çok mutlu oluruz <3…

  305. ben ankaradan betül. teyler lautherin büyük bir hayranıyım. büyük boy posterini yayınlarsanız çok sevinirim

  306. SLM TRENDY ;BEN TOKAT’TAN NUR. ÇAĞATAY ULUSOY’UN ÇOK BÜYÜK BİR HAYRANIYIM.ONUN BÜYÜK BOY POSTERİNİ YAYIMLARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM.AYRICA BURADAN 9/A SINIFINA VE TÜM SEVDİKLERİME SELAMLARIMI YOLLUYORUM.ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER.

  307. Merhaba .Ben Esra.Derginizi severek takip ediyorum.Seçkin özdemiri çok seviyorum.SEçkin ÖZdemirin büyükboy posterini yayımlarsanız çooooook sevinirim

  308. Slm trendy;Ben Ordu’dan Berilay Kul Alacakarnlıkta oynayanların posterini trendy dergisinde gormekten mutluluk duyarım.Şimdiden teşkkür edrim :)

    • slm trendy ben adana dan tülay robert pattsion un ve alackaranlığın posterini trendy dergisinde görmekten çok mutluluk duyarım ve annemi , babamı çok seviyorum canlarım benim

  309. SeLaM TrEnDy!Ben Adana dan Meltem . HandeYener hayranıyım büyük boy posterini yayımlarsanız sevinirim. Şimdiden çok teşekkürler.Buradan canımdan çok sevdiğim Başak arkadaşımaa selam gönderiyorum.

  310. slm trend justin bieber çok seviyorum benim için justin bieberla fotorafımızı birleştirirmisin.Şimdiden tşk

  311. Tekrar merhaba trendy.Ben Ordu’dan Berila Kul sizleri çookkk seviyorum… Siden bir ricam olacak lutfen alacakaranlık ta oyunayanlarının posterlerini trendy dergisine koyarmısınız ? Önceden teşekkürlerimi iletirim :)

  312. Slm Trendy.Ben Ordu’dan Berilay Kul Alacakaranlığın hayranıyım orda oynayan oyuncularının buyuk boy posterlerini trendy dergesinde gormek isterim. Başarılar dilerim :) … Teşşekkürr ederim …

  313. Slm trendy.Ben Ordu ‘ dan Berilay Kul alacakaralık filmine bayılıyorum. Orda oynayanlarını trendy dergisinde posterlerini görmekten mutluluk duyarım :) (( başarılar dilerim ))

  314. Selam terendy;Ben Ordu’dan Berilay. Zac Efron,Kristin Stewart ve Robert Pattinson hayranıyım. Onları trendy dergisinde görmek beni mutlu eder. şimdiden teşekkür ederim. :)

  315. Selam trendy; ben Ordu’dan Berilay Kul Robert Patinson hayranıyım. Onların büyük boy posterini trendy dergisin’de görürsem çok mutlu olurum. Bu dergiyi takip ediyorum sizi çok seviyorum bir dahaki sayıda çalışanlara başrılar dilerim bir dahaki sayıyı merakla bekliyorm. Şimdiden Sizlere teşekkür ederim.

  316. slm trendy; ben kayseri’den tuğba.Sizden en sevdiğim arkadaşım yasemin için shınee’nin büyük boy posterini yayımlamanızı istiyorum.

  317. merhaba trendy;ben Hatay’dan tuğba büyük bir shınee hayranıyım shınee’nin büyük boy postesini yayımlarsanız çok mutlu olurum buradan beni tanıyan herkeze selamlarımı ve segilerimi yolluyorum

  318. selam TRENDY ben ,tam bir ALİ ERİM KOÇ hayranıyım…onun posterinede yer verirseniz çook mutlu olurum…teşekkür ederim:)

  319. merhaba trendy ben nisan lütfen robert pattinson’un posterini yayımlayın. şimdiden teşekkürler. sizi çok seviyorum

  320. Slm trendy ben özge.ernıque ıglesıas hayranıyım posterini yayımlarsanız.ÇOK SEVİNİRİM.şimdiden teşekkürler

  321. slm trendy ben büyük bir zac efron hayranıyım. Zac efronun büyük boy posterini yayımlarsanız sevinirim

  322. merhaba trendy derginizi çoook seviyorum benim sizden en büyük ricam ve isteğim KİM BUM”un büyük posteri lütfen özellikle istiyorum yayımlarsanız sevinirim şimdiden teşşekkürler….

  323. Selam trendy ben damla Justin Bieber’ın büyük boy posterini yayınlarsanız çok mutlu olurum sizi seviyoruz şimdiden teşekkürler

    • merhaba trendy ben ikbal bende çağatay ulusoyun hayranıyım ve hazal kayanın lütfen ikisini birarada büyük posterini yayınlarsanız çok sevinirim çok teşekkürlerrr

  324. Slm Trendy Ailesi..Ben Sümeyye çok büyük bir Park Shin Hye hayranıyım posterini yayınlamanızı istiyorum.. Birde derginizde kore ünlülerine sık sık yer verirseniz çok sevinirim.:D

  325. selam trendy;
    ben bursadan kübra çağatay ulusoy,hazal kaya,yusuf akgün,alacakaranlık şafak vaktinin resimlerini yayımlarsanız çok sevinirim :) <3

  326. nedenn hep pop , rock ve rap sanatçıLarının posterLerii yayımlanıyor rica etsem müslüm Gürses ‘in posterini yayımLarımısınız :)

  327. merhaba trendy ; Ben İmir’den yasemin. 14 yaşınayım. En sevdiğim kuzenim tuğba için kreisten stewart büyük boy posterini ve shinee yi istiyoruz… şimdiden teşekkürler

  328. sLm Trendy;ben Aydın’dan Sevimqül.Murat Dalkılıç’ın büyük boy posterini ve pardon sarkısının sözlerini yayımlarsanız cok sevinirim.Şimdiden çok teşekkürler…

  329. selam trendy,ben çok büyük bir ashley greene hayranıyım.ashley greene nin büyük boy posterini yayımlarsanız çok sevinirim.

  330. selam trendy:) ben eskişehir’den merve.özlem yılmaz hayranıyım.onun posterini ve röportajını yayınlarsanız sevinirim…

  331. Slm Trendy bn irem büyük bir hazal kaya hayranıyım benim fotoğrafımı onunla birleştirirseniz sevinirim teşekkürler

  332. slm ben tenay k.kıbrıstan katılıyorum resmimi “yusuf akgün”ile birleştirirseniz çok sevinirim…. :D
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    buradan gönendere şht zeka çorba orta okuluna sevgilerimi iletiyorum

  333. selam trendy ben esra nam goong min in boy posterini yayınlarsanız çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim.

  334. yha ben ümit ibrahim kantarcılar ve murat boz hayranıyım ikisi için de ölürüm lütfen yayınlayın büyük posterini lütfen yalvarırım birde türkü türan ya çakıl taşları hayranıyım ben birde bi köşeye çakıl taşlarının başlaması için bir şey yazarmısınız bir çook isteyen varr

  335. slm trendy ben gaziantepten başak büyük bi manga hayranıyım.Manganın büyük boy posterini yayımlarsanız çok sevinirim.Teşekkür ederim.

  336. selam trendy:) ben artvinden hatice çok büyük bir <3jensen ackles<3 hayranıyım posterlerinin yayınlanmasını rica ediyomm:Dşimdiden tşk….:D

  337. seLam TRENDY; ben adıyamandan alanur robert pattinsonun en büyük hayranıyım onun büyük boy posterini yayımlarsanız sevinirim